Verzenden & retourneren
Voor 10u besteld, dezelfde dag verstuurd (Maandag tem vrijdag)
Verzenden naar België
Bij aankopen onder de 50€
5.00€ Naar DPD Punt ( 1 week tijd om je artikel op te halen in je DPD punt)
6.50€ Naar adres
Bij aankopen Boven de 50€
Geen verzendkosten
Verzenden naar Nederland
Bij aankopen onder de 50€
7.50€ Naar DPD pick-up point ( 1 week tijd om je artikel op te halen in je DPD punt)
10.00€ Naar adres
Bij aankopen boven de 50€
Geen verzendkosten
Retourneren
Artikelen uit de outlethoek / solden = meer dan 10% korting
Artikelen uit de outlet zijn laatste stuks, wij hebben ook een fysieke winkel, dus deze artikelen kunnen al eens gepast geweest zijn en bij het passen, wat vuil geworden zijn, hiervoor is de prijs al aangepast. Vooral de witte kledij kan daar gevoelig voor zijn.
Normaalgezien worden geen outlet teruggenomen.
Indien wel, wordt bij het terugstorten van het bedrag, de verzendkosten + een deel van de retourkosten afgetrokken. (totaal 15 euro voor NL en 10 euro voor BE)
De terugbetaling vindt binnen de 14 dagen plaats.
Bij nieuwe en 2dehandszadel
Bij het retourneren van een zadel worden de verzend- en retourkosten afgetrokken. Wegens de hoge verzendkosten. (Belgie 13€ totaal Nederland 20€ totaal)
Bij Standaard Collectie = 10% korting artikelen en de artikelen zonder korting
Bij het inruilen/ Terugsturen van standaard collectie binnen de 14 dagen die zich nog steeds in nieuwstaat bevind, worden enkel de retourkosten afgetrokken. Het verwerken van een retour duurt ongeveer 14 dagen, wens je een artikel te ruilen? Dan bestel je best al het andere artikel via de webshop. Zo heb je het juiste artikel sneller.
De terugbetaling vindt binnen de 14 dagen plaats.
OPGELET: Artikelen worden enkel teruggenomen als ze in nieuwstaat zijn zonder haar, zonder stof, zonder beschadigingen. Indien artikelen niet in dezelfde staat worden terug gestuurd, dan wordt het artikel terug naar jou opgestuurd en betaal je verzend en retourkosten. Dus alle artikelen steeds controleren voordat ze opgestuurd worden.
Stuur een mailtje naar [email protected] met je ordernummer om je retourlabel aan te vragen.
Deze wordt wekelijks beantwoord wegens de drukte. Wens je een artikel te ruilen, dan is het beter om het nieuwe artikel al te bestellen in de webshop.